اطلاعیه شرکت آبفا جنوب شرق استان تهران درباره افت فشار آب در قرچک
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97919
    بازدید 65
    9

    قرچک- شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران درباره افت فشار آب در قرچک اطلاعیه ای صادر کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران درباره افت فشار آب در قرچک اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

    با توجه به ورود موج گرمای شدید و افزایش مصرف آب در قرچک، در برخی مواقع شاهد افت فشار در شبکه توزیع آب بوده‌ایم. اقدامات لازم برای مدیریت این وضعیت در حال انجام است.

    از شهروندان محترم قرچک درخواست می‌شود با رعایت الگوی صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب، همکاری لازم را با متولیان شرکت آب و فاضلاب داشته باشند تا تأمین و توزیع پایدار آب شرب با سهولت بیشتری انجام شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده − یک =