افتتاح ۲۱۱ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در مازندران
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97923
    بازدید 55
    7

    ساری – ۲۱۱ واحد مسکن همزمان با هفته بهزیستی با حضور مسئولان در سراسر استان مازندران افتتاح شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته بهزیستی اجرای ۳۱۹ پروژه در مازندران شروع شد ۲۱۱ واحد مسکن نیز بهره‌برداری شد.

    تعداد ۲۱۱ واحد مسکونی و ۹۶ طرح اشتغال ویژه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور مهدی یونسی‌رستمی استاندار مازندران و جمعی از مدیران استانی، افتتاح و واگذار شد.

    این پروژه‌ها در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان بهزیستی و با هدف تقویت زیرساخت‌های اجتماعی، مسکن و اشتغال برای اقشار آسیب‌پذیر اجرا شده‌اند.

    استاندار مازندران در این آئین ضمن قدردانی از مجموعه مدیریتی سازمان بهزیستی استان، اظهار داشت: با نگاهی حمایتی و پیشگیرانه، سازمان بهزیستی توانسته خدمات گسترده‌ای به جامعه هدف ارائه دهد.

    وی افزود: واگذاری این ۲۱۱ واحد مسکونی، گامی ارزشمند در راستای تأمین رفاه خانواده‌های تحت پوشش است.

    یونسی‌رستمی با اشاره به اهمیت تأمین زمین برای توسعه نهضت ملی مسکن افزود: در زمینه تأمین زمین در استان محدودیت‌هایی داریم؛ اما در حد توان، زمین‌هایی را در اختیار مجموعه بهزیستی قرار خواهیم داد تا با ساخت واحدهای مسکونی، پاسخ‌گوی نیاز مددجویان باشیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 + 4 =