۷۸ نفر اتباع بیگانه در لرستان جمع‌آوری شدند
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97925
    بازدید 56
    7

    خرم‌آباد – ۷۸ نفر اتباع بیگانه در استان لرستان جمع‌آوری و طرد شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌منظور ارتقای ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله‌محور با حضور همه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه طی ۴۸ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

    وی افزود: در این طرح بیش از ۱۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و هزار و ۳۵ عدد قرص روان‌گردان کشف و ۱۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر، توزیع‌کننده، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از کشف هزار و ۵۷۷ قلم انواع کالای فاقد مجوز به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال و توقیف ۳۶۰ دستگاه خودرو و ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری یک نفر اراذل‌واوباش، ۱۶ سارق و دو مال‌خر و کشف اموال مسروقه از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

    سردار الهی با اشاره به اینکه در این طرح ۷۶ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و ۲۵۱ عدد فشنگ مربوطه کشف شده است، تصریح کرد: در این مدت ۷۸ نفر اتباع بیگانه جمع‌آوری و طرد شدند.

    وی با اشاره به دستگیری ۳۲۶ متهم در این طرح، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با سارقان، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × یک =