حمله سایبری گسترده به رژیم صهیونیستی
  • 29 تیر 1403
  • شناسه : 9795
    بازدید 46
    6

    یگان سایبری ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سامانه‌های مختلف درگیر این حمله سایبری هستند. برخی از رسانه‌ها از خروج سامانه‌های ارتباطی پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس از مدار خبر می‌دهند. این حمله سایبری فقط چند ساعت پس از عملیات موفق پهپادی نیروهای مسلح یمن در مرکز تل‌آویو صورت گرفته است. بامداد جمعه یک پهپاد […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    یگان سایبری ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سامانه‌های مختلف درگیر این حمله سایبری هستند.

    برخی از رسانه‌ها از خروج سامانه‌های ارتباطی پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس از مدار خبر می‌دهند.

    این حمله سایبری فقط چند ساعت پس از عملیات موفق پهپادی نیروهای مسلح یمن در مرکز تل‌آویو صورت گرفته است.

    بامداد جمعه یک پهپاد وارد حریم هوایی تل‌آویو شد و یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا هدف قرار داد.

    رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که یک پهپاد بزرگ از سمت دریا در ارتفاع پائین به تل‌آویو نزدیک شد و مشخص نیست که چگونه توانسته از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور و به ساختمانی در تل‌آویو برخورد کند.

    در همین رابطه منابع خبری از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن هفت نفر دیگر در این حمله خبر دادند.

    نیروهای مسلح یمن با پذیرش مسئولیت این حمله اعلام کرد که تل‌آویو از این پس برای صهیونیست‌ها ناامن است.

    سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که تل آویو (یافا) از این پس ناامن و هدف اصلی و در تیررس سلاح های این کشور است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    17 + 17 =