موضع‌گیری رژیم جولانی در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 98069
    بازدید 44
    4

    وزارت خارجه رژیم جولانی در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد: این حمله بخشی از سیاست عمدی رژیم اسرائیل برای تضعیف امنیت بوده و نقض آشکار منشور سازمان ملل به شمار می آید.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری راشا تودی، وزارت خارجه رژیم جولانی در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد: تجاوزات امروز (صهیونیست‌ها) در چارچوب تجاوزات هدفمند رژیم اسرائیل برای شعله ور کردن تنش و هرج و مرج و برهم زدن امنیت سوریه است.

    در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه رژیم جولانی اضافه شده است: سوریه تجاوز خائنانه اسرائیل را که نهادهای دولتی و تأسیسات غیرنظامی را در پایتخت دمشق، و استان سویدا هدف قرار داد، به شدت و با شدیدترین عبارات محکوم می‌کند.

    این بیانیه اضافه کرد که این حمله منجر به کشته شدن چندین غیرنظامی بی‌گناه، ده‌ها زخمی از جمله زنان و کودکان و خسارات گسترده به زیرساخت‌ها و خدمات عمومی شد.

    بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: این حمله که بخشی از سیاست عمدی رژیم اسرائیل برای دامن زدن به تنش‌ها، گسترش هرج و مرج و تضعیف امنیت و ثبات در سوریه است، نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد و حقوق بین‌المللی محسوب می‌شود. سوریه اسرائیل را مسئول تمام عیار این تنش آفرینی خطرناک و پیامدهای آن می‌داند و تأکید می‌کند که تمام حقوق مشروع خود را برای دفاع از سرزمین و مردم خود با تمام وسایل مجاز طبق قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × 5 =