رژیم صهیونیستی: فرماندهی ستادکل سوریه را بمباران کردیم
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 98159
    بازدید 58
    8

    ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی ستادکل سوریه را بمباران کردیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما فرماندهی ستادکل و یک هدف نظامی دیگر را در منطقه کاخ ریاست‌جمهوری سوریه در دمشق بمباران کردیم.

    در بیانیه صادره از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است: ما به بمباران اهداف نظامی متعلق به دولت سوریه در دمشق ادامه می‌دهیم. ما برای محافظت از دروزی‌ها بر اساس دستورات رهبری سیاسی در سوریه در حال اقدام و آماده سناریوهای مختلف هم هستیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × پنج =