سخنگوی دولت: براساس منافع ملی درباره مذاکرات تصمیم می‌گیریم
  • 26 تیر 1404
  • شناسه : 98355
    بازدید 57
    6

    سخنگوی دولت در خصوص لزوم ارتقای امنیت سایبری کشور، بیان کرد: دولت برنامه‌های مفصلی در این زمینه دارد، اما به دلیل ملاحظات امنیتی نمی‌توانیم آنها را بیان کنیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین، سخنگوی دولت گفت: انجام مذاکره یا ترک میز مذاکره براساس منافع ملی خواهد بود.

    فاطمه مهاجرانی در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اِعمال کاهش برد موشک‌های ایران در مذاکرات، اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز گفته شده است، هر اقدامی اعم از گفت‌و‌گو یا ترک میز گفت‌و‌گو براساس منافع ملی بررسی خواهد شد و متناسب با اصولی که تاکنون حرکت کرده‌ایم، اقدام خواهد شد.

    وی همچنین در خصوص لزوم ارتقای امنیت سایبری کشور، بیان کرد: دولت برنامه‌های مفصلی در این زمینه دارد، اما به دلیل ملاحظات امنیتی نمی‌توانیم آنها را بیان کنیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × دو =