افزایش «نظامیان روانی» اسرائیل به ۸۰ هزار نفر
  • 26 تیر 1404
  • شناسه : 98606
    بازدید 45
    8

    یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که تعداد نظامیان صهیونیست که مبتلا به مشکلات روانی شده‌اند، از ۶۰ هزار نفر به ۸۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که تعداد نظامیان مبتلا به شوک‌های روانی در بخش ریکاوری وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از ۶۰ هزار به ۸۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است که ۶۵ درصد از آنها نظامیان ذخیره هستند.

    این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد که در نتیجه افزایش نظامیان روانی، بودجه اختصاص داده شده به بخش مجروحان بخش‌های روانی نیز از ۳.۸ میلیارد شیکل به ۸.۳ میلیارد شیکل افزایش یافته است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 − 14 =