۲ موکب شهرستان شادگان در مرز شلمچه برپا می‌شوند
  • 26 تیر 1404
  • شناسه : 98642
    بازدید 47
    7

    اهواز ـ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان گفت: تعداد دو موکب از سوی شهرستان شادگان در مرز شلمچه برپا می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمد جلیل قناد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات برپایی این موکب ها با بسیج امکانات و کمک دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم شادگان در حال انجام است.

    وی از آمادگی کامل شهرستان شادگان برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود: امسال دو موکب در نقطه صفر مرزی شلمچه، آمادگی خدمت‌رسانی به زائرین را خواهند داشت.

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شادگان ادامه داد: اربعین حسینی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از جایگاه ویژه‌تری برخوردار است.

    قناد گفت: حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرز شلمچه هرساله از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 − 3 =