وزیر کشور: به دنبال خروج ۲ میلیون اتباع غیرمجاز هستیم
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 98848
    بازدید 44
    5

    وزیر کشور با بیان اینکه کشور ما نژادپرست نیست، گفت: ما دنبال خروح ۲ میلیون اتباع غیرمجاز هستیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا: وزیر کشور با بیان اینکه کشور ما نژادپرست نیست، گفت: ما دنبال خروح ۲ میلیون اتباع غیرمجاز هستیم.

    اسکندر مومنی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۸۰۰ هزار اتباع غیرمجاز از کشور خارج شده اند، اظهار کرد: ما در کشور ۲ میلیون اتباع غیرمجاز داریم. من اعلام می کنم که ما در ایران مهاجرستیز نیستیم. حدود ۶ میلیون تبعه افغانستان در ایران حضور دارند و روابط تاریخی مشترکی با این کشور داریم.

    وی افزود: بسیاری از این افراد بسیار شریف بوده و اکثریت آنها در تولید کشور سهم داشته‌اند، ولی به هر حال هر کشوری ضوابط خاص خود را دارد و اتباع غیرمجاز باید کشور را ترک کنند و اگر مایل به حضور در ایران هستند باید از طریق سازوکارهای قانونی اقدام کنند.

    وی ادامه داد: ما فقط به دنبال خروج اتباع غیرمجاز از کشور هستیم و اتباع مجاز شامل اخراج نخواهند شد. اگر مواردی از اخراج اتباع مجاز هم وجود داشته، بررسی شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پانزده + پنج =