۱۵۱ مجوز برای ایجاد صنایع جدید در هرمزگان صادر شده است
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 98882
    بازدید 49
    7

    بندرعباس- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۱ مجوز ایجاد صنایع جدید با ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در هرمزگان صادر شده است‌.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی در نشست با وزیر صمت با اشاره به عملکرد سه ماهه سازمان صمت هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۱ مجوز ایجاد صنایع جدید و شاخص با ۱۱ همت سرمایه گذاری در هرمزگان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

    وی افزود: در فصل بهار ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات و به ویژه مواد معدنی در هرمزگان تولید و راهی بازار مصرف کشور و بازارهای صادراتی شده است که در این رابطه شاهد رشد ۱۹ درصدی هستیم.

    وی همچنین از ارتقا ظرفیت ۱۰ واحد تولیدی در استان خبر داد و گفت: در سه ماه نخست امسال، صادرات بنگاه‌های تولیدی غیر نفتی هرمزگان، از مرز ۵۵۰ میلیون دلار گذشت.

    مدیرکل صمت هرمزگان همچنین با اشاره به تأمین انواع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، پس از حادثه بندر شهید رجایی و در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی ابراز داشت: با نظارت و پایش بازار و کالاهای اساسی در استان و همچنین افزایش میزان تولید روغن بحمدالله هیچ مشکلی در این رابطه نداشتیم و به نحو مطلوب بازار مدیریت شد.

    وی خواستار روان سازی روند ارائه مجوز برای جابه‌جایی محصولات صنعتی و معدنی از طریق بنادر کوچک استان شد.

    قاسمی همچنین گزارشی از پیشرفت فیزیکی مطلوب منازل تعاونی برای همکاران سازمان صمت استان ارائه کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × چهار =