راهپیمایی «جمعه خشم و نصر» با حضور گسترده مردم در خلیل‌آباد برگزار شد
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99006
    بازدید 47
    8

    خلیل آباد – مردم ولایت‌مدار شهرستان خلیل‌آباد با حضور پرشور در راهپیمایی جمعه خشم و نصر انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعلام کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایت‌مدار شهرستان خلیل‌آباد با حضور پرشور در راهپیمایی جمعه خشم و نصر انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعلام کردند، در این راهپیمایی که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار، رؤسای ادارات و مسئولان شهرستان برگزار شد، شرکت‌کنندگان از مسجد جامع تا تکیه حسینیه مسیر راهپیمایی را با سر دادن شعارهای انقلابی و کوبنده طی کردند.

    مردم خلیل‌آباد در این حرکت اعتراضی، با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین پیروز است»، و «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن»، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

    راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم‌های فلسطین، از مجامع بین‌المللی خواستند در برابر کشتار کودکان، زنان و مردم بی‌گناه در غزه سکوت نکنند و به مسئولیت‌های انسانی و حقوقی خود عمل کنند.

    این مراسم با قرائت بیانیه پایانی و دعا برای پیروزی ملت فلسطین و نابودی ظلم و استکبار جهانی به پایان رسید.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 + 3 =