راهپیمایی جمعه‌های خشم و نصر در چناران برگزار شد
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99036
    بازدید 46
    8

    چناران – راهپیمایی جمعه‌های خشم و نصر، پس از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه با حضور مردم و مسئولان در چناران برپا شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی جمعه‌های خشم و نصر با هدف ابراز همبستگی در محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی همزمان با خراسان رضوی در چناران نیز برگزار و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با دادن شعار، اعتراض خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل و همدستانش اعلام کردند.

    راهپیمایی جمعه‌های خشم و نصر، نمادی از اراده و عزم مردم برای دفاع از حقوق خود و دیگر ملت‌های مظلوم است و نشان‌دهنده همبستگی در برابر ظلم و ستم است.

    در پایان بیانیه توسط حسین عباسی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چناران قرائت شد و مردم با تکبیر، مهر تأییدی بر این بیانیه زدند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 − 2 =