دیدار نمایندگان تهران، پکن و مسکو درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99088
    بازدید 53
    6

    نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین از دیدار نمایندگان تهران، پکن و مسکو درباره تجاوز به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت درباره وضعیت فعلی که بر اثر حملات غیرقانونی و غیرمسئولانه اسرائیل و آمریکا به تأسیسات هسته‌ای ایران (که تحت پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارند) به وجود آمد، تبادل نظر کردیم.

    دیدار نمایندگان تهران، پکن و مسکو درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران

    دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در هفته‌های پیش در اقدامی متعارض با منشور ملل متحد، از حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران خبر داد و بر خلاف اذعان نهادهای اطلاعاتی و رسانه‌ای کشورش مدعی شد که ۳ سایت هسته‌ای ایران تخریب شده است.

    وی هدف از این تجاوز را توقف توان ایران برای غنی‌سازی اورانیوم ادعا کرد و مدعی شد که این عملیات، موفقیت نظامی به شمار می‌رود!

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × یک =