تعطیلی ادارات ۶ شهرستان خوزستان به دلیل گرما و دود تالاب هورالعظیم
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 99320
    بازدید 68
    10

    اهواز – به دلیل افزایش دما و دود ناشی از آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم، فعالیت ادارات برخی شهرستان‌های خوزستان در روز شنبه به صورت دورکار خواهد بود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان در پی افزایش دما و تصاعد دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، تصمیم به دورکاری ادارات در روز شنبه ۲۸ تیرماه گرفت. این تصمیم شامل همه ادارات و سازمان‌های دولتی در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دشت‌آزادگان و هویزه است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 − پنج =