فوری/ نماینده مردم تهران درگذشت
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 99776
    بازدید 70
    9

    آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده کنونی مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان دعوت حق را لبیک گفت.

    آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده کنونی مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و نماینده پیشین ولی فقیه در هرمزگان ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفت. وی متولد ۱۳۲۳ در شهرستان سمنان بود و بیش از دو دهه مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان را عهده دار بود.

    فوری/ نماینده مردم تهران درگذشت

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × 1 =