گرمسار آماده میزبانی از زائران اربعین؛ احداث موکب ثابت در مسیر تهران
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 99949
    بازدید 49
    7

    گرمسار-فرماندار گرمسار از احداث موکب ثابت در مسیر تهران به گرمسار خبر داد و گفت: با این امر، هم خدمات بهتری به زائران ارائه می‌شود و هم فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه فراهم می‌آید.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین به میزبانی فرمانداری گرمسار با بیان اینکه برنامه‌ریزی منسجم برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی در حال انجام است، ابزار داشت: تحقق این مهم نیازمند تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌ها در گرمسار است.

    وی با بیان اینکه وجود هماهنگی‌ها و پرهیز از موازی کاری زمینه برگزاری هر چه بهتر این رویداد معنوی را فراهم خواهد کرد، افزود: ظرفیت‌های شهرستان شامل بهداشت، درمان، اسکان، مساجد و مدارس باید همگی برای اربعین بسیج شوند.

    فرماندار گرمسار بابیان اینکه احداث موکب ثابت ستاد اربعین در مسیر تهران به گرمسار تحت پیگیری است، ابراز داشت: این اقدام به معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان کمک کننده خواهد بود.

    همتی خواستار تأمین امکانات رفاهی، بهداشتی و حمل و نقل برای زائران شد و تصریح کرد: از موکب داران درخواست داریم تا نسبت به این مواد مذکور اهتمام کافی داشته باشند.

    وی افزود: از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان گرمسار درخواست داریم تا در طی برگزاری ایام اربعین در آمادگی کامل باشند و امکانات خود را در اختیار ستاد اربعین قرار دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    19 − دوازده =