محرم در قاب تلویزیون؛ از تعزیه و هیأت تا درامهای اجتماعی
سیره امام حسین(ع) آمیزهای از تدبیر دینی و سیاسی و اخلاق اجتماعی بود
سرنوشت نفت در ۲۰۲۷ | مازاد عرضه جهانی در سال آینده
نسخه جدید کتابهای درسی در راه است
گربهای با سابقهای عجیب در دفتر نخستوزیری بریتانیا
گالیکش در موج صد و شانزدهم
اجتماع شبانه عزاداران ولایی نوده خاندوز در شب عاشورا برگزار شد
پزشکیان: نمیتوانم در مملکت شیعه شاهد بیکاری و گرسنگی باشم
بقایی: اظهارات متناقض آمریکاییها، تداوم بدگمانی ایرانیان را درپی دارد
قالیباف ارتحال پدر دبیر شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت
پایگاه «تیوی بریکس» در تازهترین گزارش هفتگی خود، مجموعهای از رویدادهای مهم سیاسی، اقتصادی و علمی کشورهای عضو و مرتبط با گروه بریکس را مرور کرده است.
کارشناسان صهیونیست با اشاره به هزینههای اشغال شهر غزه معتقدند که این اقدام حتی در صورت موفقیت، فشارهای مالی زیادی را به اقتصاد تل آویو وارد میکند.
شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل) طی دو سال گذشته بارها اعلام کرده که ایران تلاش دارد سران امنیتی رژیم اسرائیل را مورد هدف قرار دهد و اکنون ترس تمام وجود فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است.
سخنگوی دولت بیان کرد: جنس سیاست آقای دکتر پزشکیان از جنس صداقت است.
شاهزاده ترکی الفیصل رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان و سفیر پیشین این کشور در آمریکا گفت که نتانیاهو به دنبال تحقق اسرائیل مبتنی بر کتاب مقدس؛ یعنی از نیل تا فرات است.
سخنان نتانیاهو و ترامپ درباره پایان نیافتن جنگ با ایران از دو حالت خارج نیست. یا آنان بلوف میزنند یا در واقع برای انجام عملیات تجاوزکارانه بعدی زمینهچینی میکنند. این دو حالت گرچه بسیار متفاوت است، ولی حداقل در یک نتیجه مشترک هستند و آن تعلیق است.
دنبالکنندگان صفحه فاکسنیوز در شبکه اجتماعی «ایکس» نامه به اصطلاح «صلح» همسر رئیس جمهور آمریکا به پوتین درباره کودکان اوکراینی و پذیرش صلح را به استهزا گرفتند.
ترامپ میگوید زلنسکی میتواند با چشمپوشی از کریمه و ناتو جنگ را پایان دهد. در همین حال، آمریکا و روسیه بر تضمینهای امنیتی توافق کردهاند، اما تصمیم نهایی با کییف است.
به دولت و وزارت امور خارجه پیشنهاد میکنم کمپینی با عنوان «من یک فلسطینی هستم»، را به کمک سفارت فلسطین در ایران تشکیل دهند
قبل از حواشی مرتبط با استیضاح، طی روزهای گذشته یک حاشیه دیگر، مسئله مقایسه آقای پزشکیان و بنی صدر بود. اصلا این چه مقایسه ای است؟ این دو نفر به لحاظ اعتقادات، مبانی فکری و اصول اخلاقی، تفاوت هایی بنیادین با یکدیگر دارند. اصلا رابطه رهبری و آقای پزشکیان نیز با نوع رابطه ای که امام با بنی صدر داشتند، قابل مقایسه نیست. مقایسه این دو نفر به حدی بی ربط بود که واقعا سوال ایجاد می شود اصلا روی چه اصلی به ذهن شخصی خطور می کند چنین قیاسی را مطرح کند.