دستگیری مأموران قلابی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مأمور قلابی که در پوشش مأمور پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از اتباع کشورهای همسایه می‌کردند، خبر داد.

 سرهنگ محمد‌قاسم طرهانی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری از سوی دو مرد با یک دستگاه خودروی سواری، رسیدگی به موضوع و شناسایی این افراد در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۲ فرماندهی انتظامی شهر ری قرار گرفت و تحقیقات انجام شده نشان داد دو متهم ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی ندارند با جعل عنوان پلیس از آنان اخاذی کرده‌اند.

مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) با رصدهای میدانی و تخصصی نقاط جرم‌خیز را تحت پوشش قرار دادند و سرانجام روز یکشنبه سوژه مورد نظر را در محدوده شهر ری مشاهده و با اجرای یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهر ری با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم، چراغ لایتر و آژیر از خودروی متهمان کشف شده است، گفت: دو متهم ۳۵ و ۳۸ ساله به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۱۵ فقره سرقت و اخاذی از اتباع در پوشش مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری اعتراف کردند که برای تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند. تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران
دیدگاه
آخرین اخبار