پایان دستبردهای سریالی به میوه های درختان باغ

با دستگیری یکی از عاملان اصلی دستبردهای سریالی به میوه درختان باغ ،اعضای فراری این باند تحت تعقیب پلیس قرارگرفتند.

درپی وقوع سرقت های سریالی از یک باغ میوه در یکی از خیابان های پرتردد شهر،تجسس های نامحسوس در اطراف این باغ با دستورات ویژه سرهنگ روح ا...لطفی(رئیس کلانتری آبکوه)آغاز شد تا این که ماموران انتظامی در خیابان جانباز با سرنشینان یک دستگاه پراید روبه رو شدند که چندین جعبه پر از شلیل را به طور نامتعارفی روی هم انداخته بودند .

همین موضوع ،ظن ماموران را برانگیخت و فرضیه دستبرد به میوه های باغ قوت گرفت اما زمانی که عوامل انتظامی به سوی پراید حرکت کردند ناگهان راننده جوان پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد.

این گونه بود که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و افسران گشت انتظامی مسیر فرار پرایدسواران را در حالی مسدود کردند که یکی از سرنشینان آن با قمه ای 40 سانتی متری به طرف ماموران حمله ور شد تا همدستانش از صحنه فرار کنند.در همین هنگام این جوان مست، با چند فن دفاع شخصی به دام افتاد  ودر بازرسی از درون پراید علاوه بر تعدادی جعبه های حاوی شلیل،مقادیری مشروبات الکلی نیز کشف شد.

این متهم جوان در بازجویی های تخصصی اعتراف کرد میوه ها را دقایقی قبل از درون باغ سرقت کرده اند و قبلا نیز چندین بار به میوه های درختان باغ ها دستبرد زده اند.

 این دزد خشن با دستور مقام قضایی روانه زندان شد وبررسی های پلیس برای دستگیری دیگر اعضای فراری باند و شناسایی و دستگیری مالخران ادامه یافت.

منبع: خراسان
دیدگاه
آخرین اخبار