آتش‌سوزی مهیب در پاساژ آزادی تبریز/ آتش‌نشانان از سرایت آتش جلوگیری کردند

شب گذشته یک باب فروشگاه و تولیدی کفش در پاساژ آزادی واقع در تربیت تبریز طعمه حریق شد.

سعید صالح‌نیا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز صبح امروز (شنبه هفدهم شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳:۰۰ به دنبال گزارش حادثه آتش‌سوزی در یک باب فروشگاه و تولیدی کفش در پاساژ آزادی واقع در تربیت به سازمان آتش‌نشانی تبریز، نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی شاهد دود به نسبت غلیظ این  آتش‌سوزی  در محیط بیرونی پاساژ شدند که با استفاده از تجهیزات حفاظ فردی و ورود به داخل فروشگاه، کانون حریق را مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در طبقه بالای فروشگاه که به عنوان تولیدی کفش مورد استفاده قرار می‌گرفت رخ داده بود، خاطرنشان کرد: عملیات اطفای حریق با مهار آتش‌سوزی و تخلیه دود از محل و محیط پاساژ خاتمه پیدا کرد و سرایت آتش‌سوزی نیز به طبقه پایین که فروشگاه کفش بود، وجود نداشت.

صالح‌نیا اضافه کرد: با اقدامات به موقع، سایر فروشگاه‌های مجاور از گزند شعله‌های آتش در امان ماندند و تنها دود حاصل از حریق، محیط پاساژ را به صورت نسبی اشباع کرده بود.

وی از مسئولان چنین فروشگاه‌هایی در خواست کرد که به موارد ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از ایجاد تغییرات غیراصولی در کاربری فروشگاه خودداری کنند.

منبع: رکنا
دیدگاه
آخرین اخبار