راهکار های تشخیص عطر اورجینال از عطر فیک

تشخیص عطرهای اصل و اورجینال از عطر فیک یک دغدغه مهم برای خریداران عطر به ویژه در خرید عمده است.

تشخیص عطرهای اصل و اورجینال از عطر فیک یک دغدغه مهم برای خریداران عطر به ویژه در خرید عمده است. خرید عمده عطر اورجینال با در نظر گرفتن برخی نکات و راهکارها انجام می شود که از اتلاف سرمایه شما در این حوزه پیشگیری می کند. عطرهای اورجینال اغلب کیفیت بوی مطلوب و ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر محصولات دارند. برای انتخاب عطرهای اورجینال گاها به کمک ها و راهنمایی های کارشناسان فروش نیز نیاز خواهید داشت. همواره توصیه می شود برای انتخاب عطر خود به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. عرضه بی واسطه محصولات در فروشگاه های معتبر و ارائه اقلام اورجینال و اصل، خرید شما را با اطمینان بیشتری همراه می کند.

برای خرید عطر اورجینال به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خصوص خرید عمده عطر اورجینال ، توجه به چند اصل کلیدی اهمیت دارد؛ در دنیای امروز محصولات فیک و تقلبی بازار خرید و فروش عطر و ادکلن را تحت تاثیر قرار داده و کیفیت محصولات را کاهش داده اند. به همین خاطر در نظر گرفتن این چند تکنیک در این زمینه سودمند خواهد بود:

بررسی کیفیت بسته بندی محصولات

یکی از مهمترین نکات خرید عطرهای اورجینال و تشخیص مدل های اصل از تقلبی، توجه به کیفیت بسته بندی آن ها است. در صورتی که بسته بندی محصولات مورد نظر شما با مواد اولیه اصل انجام شده باشد، اصل بودن آن بیشتر مورد تایید خواهد بود. بسته بندی محصولات فیک اغلب با کیفیت چاپ پایین، مواد اولیه بی کیفیت و... انجام خواهد شد که یک روش تشخیصی مهم در این زمینه محسوب می شود. بسته بندی عطر و ادکلن عمدتا از دو بخش تشکیل می شود؛ جعبه مقوایی محصول و سلفون مورد استفاده در اطراف آن که برای پلمپ نهایی کار مورد استفاده قرار می گیرد.

سلفون پلمپ عطر باید بدون هوا گرفتگی دور عطر را پوشش دهد و بر روی آن پارگی و خراشی مشاهده نشود. این پلاستیک بسیار نازک و شفاف است و دور تا دور بسته بندی قرار می گیرد. بسته بندی مقوایی عطر نیز باید با کیفیت بالا تولید شده باشد. در صورت استفاده از مقواهای بی کیفیت در بسته بندی محصولات، باید نسبت به اورجینال بودن عطر انتخابی تردید کنید.

توجه به بطری شیشه ای عطر

برای خرید عمده عطر اورجینال حتما باید بطری شیشه ای آن را نیز بررسی کنید. ویژگی های ظاهری عطر مورد نظر شما در شناسایی عطرهای اورجینال از فیک بسیار موثر خواهند بود. در ساخت و آماده سازی بطری شیشه ای عطرهای اصل از کریستال چند لایه استفاده شده و مواد باکیفیتی به کار می روند. درپوش این ادکلن ها اغلب بسیار بادوام بوده و به خوبی باز و بسته می شود. این در حالی است که در ساخت عطر و ادکلن های فیک از بطری های بی کیفیت با شیشه های مات یا درب های نامرغوب استفاده می شود. قفل درب این عطرها اغلب شل است و با چند بار باز و بسته شدن دیگر خوب فیکس نمی شود.

توجه به قیمت محصولات

در خرید عمده عطر اورجینال، حتما به رنج قیمتی محصولات نیز توجه داشته باشید. برای این منظور رنج قیمتی عطر اصل مورد نظر را در اینترنت سرچ کرده و با قیمت ارائه شده مقایسه کنید. با یک مقایسه ساده می توان به معقول یا نامعقول بودن این قیمت ها پی ببرید. به طور کلی در فروشگاه هایی که قیمت های خیلی پایین برای محصولات تعیین می شود، اعتبار و اورجینال بودن محصولات زیر سوال می رود. این فروشگاه ها گاها دلایل غیر موجهی برای پایین بودن این قیمت ها ارائه می دهند.

استفاده از برنامه های بارکد خوان

یکی دیگر از تکنیک هایی که به شما کمک می کند عطرهای اصل و اورجینال را خریداری کنید، استفاده از نرم افزارهای بارکد خوان است. در برخی از عطرها از کدهای آرکیو و بارکدهای خطی بر روی بسته بندی استفاده شده که نشان دهنده اصالت کالا هستند. در صورتی که محصول انتخابی شما هیچ یک از این مشخصات را نداشت، فیک یا تقلبی است. بارکدهای عطر و ادکلن اطلاعاتی مانند نام و برند سازنده، تاریخ انقضا و... را در بر می گیرند و توجه به آن ها برای تشخیص اصالت کالا حائز اهمیت خواهد بود.

برای استفاده از این تکنیک باید حتما یک نرم افزار بارکد خوان نصب کنید یا شماره سریال عطر مورد نظر را در سایت اصلی کمپانی وارد نمایید. شما می توانید برای خرید محصولات اصل و اورجینال به فروشگاه عطر 19 مراجعه کنید و کار خود را برای خریدی امن و مطمئن در این حوزه ساده تر کنید. به این ترتیب در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

توجه به رنگ مایع عطر

اگر پیش از خرید عطر، به ویژگی های ظاهری آن در سایت اصلی توجه داشته باشید، تشخیص عطر اورجینال از فیک ساده تر خواهد شد. در فرایند خرید عمده عطر اورجینال، رنگ مایع عطر در بسته بندی نیز مورد توجه قرار می گیرد. عطرشناس های حرفه ای رنگ مایع را به عنوان یک اصل اساسی برای تشخیص مدل های اورجینال مورد توجه قرار می دهند. به علاوه توجه به رایحه مایع عطر نیز در این زمینه کمک کننده خواهد بود. لایه های بویایی عطرهای اورجینال به طور کل با مدل های فیک متفاوت است. برای تشخیص عطرهای اصل، حتما آن را بر روی پوست بدن تست کنید.

نحوه اسپری کردن عطر

در زمینه خرید عمده عطر اورجینال، توجه به نحوه اسپری کردن آن در هر بار استفاده نیز اهمیت دارد. برای این منظور دایره ای که عطر از آن اسپری می شود را به دقت بررسی کنید. این بخش باید کاملا سفت و محکم باشد و به صورت یکنواخت مایع عطر را اسپری کند.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با روش های خرید عمده عطر اورجینال، نکاتی را بررسی کردیم. عطرهای اصل و اورجینال اغلب با مشخصه های مهمی ارائه می شوند که تشخیص آن ها را برای افراد ساده تر می کند. اگر می خواهید بدون دغدغه، یک عطر اصل بخرید، به مرکز فروش عطر 19 مراجعه کنید. در این مرکز پخش انواع عطرهای محبوب جهانی از برندهای شناخته شده ارائه می شوند. خرید عمده این محصولات اورجینال در تعداد بالا نیز قابل انجام است و با هزینه های به صرفه تری صورت می گیرد.  

 

دیدگاه
آخرین اخبار