در 10 ثانیه این بازی ریاضی را حل کنید

بازی ریاضی میوه ها را حل کنید و ارزش میوه ها را بیابید. یک بازی فکری هیجان انگیز که افراد باید به آن فکر کنند و آن را حل کنند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند.

پاسخ بازی ریاضی میوه ها در پایین صفحه:

.

.

 آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید

پاسخ بازی ریاضی میوه ها:

در زیر راه حلی برای این معمای ریاضی آزاردهنده وجود دارد که به طور موثر جنبه های مختلف عملکرد شناختی را بهبود می بخشد. اگر فعالانه سعی در حل این بازی فکری داشتید، باید خلاقیت شما را تقویت می کرد و استرس شما را کاهش می داد. در واقع، شما شروع به ارائه روش های خلاقانه برای حل بازی های فکری خواهید کرد. با انجام این معماهای چالش برانگیز، می توانید مغز خود را آموزش دهید که خارج از چارچوب فکر کند و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات ارائه دهد. اگر پاسخی برای این بازی فکری پیدا کردید، زیر را بررسی کنید تا ببینید درست حدس زده اید یا خیر.

مقدار 1 نارگیل کامل 2 بود، بنابراین مقدار نصف نارگیل 1 خواهد بود. همچنین، بسیاری برای حل معادله عجله داشتند که در آخرین معادله فقط سه موز به دست آوردیم. بنابراین، به یاد می آوریم که مقدار 1 موز 1 بود. بنابراین، معادله نهایی پس از اعمال مقادیر به صورت زیر خواهد بود:

1 نصف نارگیل = 1

1 سیب 10

1 عدد موز = 3 عدد

1 نصف نارگیل + 1 سیب + 3 موز =؟

1 + 10 + 3 =؟

= 14

آیا توانستید پاسخ بازی ریاضی میوه ها را پیدا کنید؟

پاسخ بازی ریاضی میوه ها

 

منبع: گفتنی
دیدگاه
آخرین اخبار