حکایت حضور زهرا پزشکیان در مراسم‌های رسمی رییس جمهور چیست؟

پس انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس ‌جمهور ایران شاهد حضور دختر وی یعنی زهرا پزشکیان در مراسم‌های رسمی کشور هستیم، حضوری که توجیهی ندارد و با پرسش‌های بی پاسخی همراه است.

مسعود پزشکیان دست در دست دخترش در سومین روز از ثبت نام چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخاباتی وزارت کشور مراجعه کرد و با ثبت صحنه‌ای احساسی از رابطه صمیمانه پدر و دختری نسبت به نام‌نویسی در انتخابات اقدام کرد.

پس از آن مشایعت فرزند ارشد پزشکیان تبدیل به روالی معمول شد و هر کجا نامی از حضور این کاندیدای ریاست جمهوری مطرح بود، حضور دختر شانه به شانه پدر پیش‌بینی می‌شد.

اما نکته قابل توجه این است که همراهی زهرا پزشکیان در کنار پدر تا پیش از انتخاب رسمی وی به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران در بستر غیررسمی کمپین‌های تبلیغاتی و مراسم‌های تنفیذ و تحلیف توجیه‌پذیر بود. 

همانطورکه شاهد حضور دختران و دیگر اعضای خانواده  سران در چنین رویدادهایی و تبدیل مراسم‌های رسمی کشور به مهمانی‌های خانوادگی مسئولین بودیم! 

حکایت حضور زهرا پزشکیان در مراسمات رسمی چیست؟

 

 

حضور زهرا سلیمانی و زهرا پزشکیان در مراسم تنفیذ

اما صرف‌نظر از این موضوع، چنین سوالی مطرح می‌شود که باوجود فضای رسمی حکمفرما در کشور، حکم حضور زهرا پزشکیان در کنار رئیس جمهور ایران چیست؟ آیا صرفا دختر رئیس جمهور بودن حضور غیررسمی وی در مراسم‌های را توجیه می‌کند؟

شرکت در مراسم معارفه زهرا بهروزآذر، معاون زنان دولت چهاردهم، دیدار رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و... از جمله مصادیق حضورغیررسمی زهرا پزشکیان در مراسم‌های رسمی کشور محسوب می‌شود که هنوز پاسخی برای آن یافت نشده است!

حکایت حضور زهرا پزشکیان در مراسمات رسمی چیست؟

 

 

حضور زهرا پزشکیان در مراسم معارفه زهرا بهروزآذر، معاون زنان دولت چهاردهم

 

 

حکایت حضور زهرا پزشکیان در مراسمات رسمی چیست؟

حضور زهرا پزشکیان در دیدار رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه

همچنین اخیرا پررنگ شدن حضور یوسف پزشکیان پسر در برخی مراسم‌ها نظیر تجلیل از خبرنگاران شائبه‌‌ی چرایی حضور فرزندان را قوت بخشیده و با انتقاداتی روبه‌رو شد.

به این ترتیب تصویری از وی در محل کارش منتشر شد که به نظر می‌‌رسد نشان از تاثیرگذاری انتقادات نسبت به حضورش در محافل رسمی دارد.

 

منبع: تابناک
دیدگاه
آخرین اخبار