چرا بازیگر مشهور در آستانه ۶۰ سالگی دائماً به مرگ فکر می‌کند؟

بازیگر «ماتریکس» و «جان ویک» به واسطه نیک‌کرداری در سال‌های اخیر محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده است.

کیانوریوز در مصاحبه جدیدی با «بی‌بی‌سی» معترف شده است که در آستانه ۶۰ سالگی دائماً‌ به مرگ می‌اندیشد. بازیگر «ماتریکس»  و «جان ویک» به واسطه نیک‌کرداری در سال‌های اخیر محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده است. او به زودی اولین رمانش «کتاب جایی دیگر» (Book of Elsewhere) را منتشر می‌کند که با همکاری «چاینا میویل» نویسنده بریتانیایی ژانر علمی-تخیلی نوشته است. داستان رمان درباره ابرقهرمانی است که سعی دارد میرایی خود را کشف کند.

به نقل از سی نما ، او می‌گوید:‌ «۵۹ ساله شده‌ام، یعنی همیشه به مرگ فکر می‌کنم.» وقتی گزارشگر می‌گوید او هنوز جوان است، بازیگر پاسخ می‌دهد: «نو-کهنسال هستم.»

بازیگر «سرعت» (Speed) ادامه می‌دهد: «امیدوارم ناتوان‌کننده نباشد، بلکه امیدوارم باعث شود قدر دمی که داریم و روابطی که داریم و ظرفیتی که داریم را بدانیم.»

ریوز در مصاحبه با «آیریش تایمز» گفته بود که از آنچه در فرایند نگارش کتاب فاش می‌شود غافلگیر شده است: «شاید عمل خلاقانه یک نوع حرف زدن باشد، می‌دانید. و بنابراین شاید [روشن شود که] من با پدر یا مادرم مشکلاتی داشته‌ام. و شاید درباره مرگ فکر کنم. شاید خشونت در دنیا را درک نمی‌کنم. و درک نمی‌کنم که همه ما می‌میریم، و یکدیگر را به خاطر چیزهایی می‌کشیم که وقتی با گذر زمان به آن‌ها نگاه می‌کنی، می‌بینی که شاید چندان مهم نبوده‌اند. شاید درباره دنیا فکر می‌کنم، می‌دانید، اینکه چطور به اینجا آمده‌ایم و کیستیم.»

ریوز به تازگی در فیلم «بخت نیک» (Good Fortune) به کارگردانی «عزیز انصاری» و کمدی تلخ «پیامد» (Outcome) «جونا هیل» و «پالرینا» (Ballerina) که اسپین‌آفی برای «جان ویک» است مقابل دوربین رفته است.

منبع: سی نما
دیدگاه
آخرین اخبار