کدام هنرمندان با همسر شهید رئیسی دیدار کردند؟

جمعی از هنرمندان با جمیله علم الهدی همسر شهید رئیسی دیدار داشتند.

گروهی از هنرمندان تلویزیون و سینما با همسر شهید ابراهیم رئیسی دیدار کردند که در این دیدار بر ساخت آثار فاخر و دقیق با موضوع ساخت مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم سینمایی از زندگی شهید جمهور، شهید رئیسی از شهدای راه خدمت تأکید شد. همچنین یکی از مسئولان صداوسیما در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با کیهان از تولید آثاری با محوریت شهید جمهور خبر داد.

 
در این دیدار همسر شهید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید کشورمان گفت: اگر فیلم و یا مستندی از زندگی وی ساخته شود بسیار مفید خواهد بود ولی باید خدمت شما تهیه‌کننده‌ها‌، کارگردان‌ها و سازندگان فیلم اعلام کنم که برخی از موضوعات و مراحل زندگی شهید رئیسی بسیار اهمیت داشت.
مثل مراحل دوران نوجوانی وی که خیلی متفاوت و دارای پیام هست و خیلی متفاوت‌تر از سوژه‌ها و موضوعات برای فیلمسازان می‌تواند باشد.
 
در ادامه این نشست مرتضی رزاق کریمی از مستندسازان گفت: این مفاهیم به قدری عمیق است که به راحتی نمی‌شود تبدیل به زبان رسانه کرد.
همچنین ابوالقاسم طالبی کارگردان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی برای ما همچنان یک ستاره راهنماست نه یک مدیری که او را از دست داده‌ایم.
خوشحال خواهیم شد که دوستان ما در حوزه ادبیات به‌صورت رمان، زندگی شهید رئیسی را بنویسند تا به‌صورت فیلم دربیاید. 
محمدرضا ورزی کارگردان هم در این خصوص اظهار داشت: قبل از اینکه به یک کار نمایشی برسیم
به نظرم بایستی در ابتدا یک کار مستند از این شهید والامقام تولید شود. 
 بهروز افخمی کارگردان هم گفت: ابتدا بایستی از رمان نوشتن شروع بشود بعد به‌سمت تولید مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی درخصوص زندگی شهید آیت الله رئیسی برویم.
 
مهدی نقویان رئیس مرکز سیما فیلم هم در گپ و گفتی با کیهان با بیان اینکه بحث امروز ما در این باره تولید آثار فاخر است و گرنه در حال حاضر تلویزیون از نظر کمیت آثار متعددی در موضوعات مختلف، تولید به‌طور شبانه‌روز داشته و پخش می‌کند گفت: ولی ما باید قطعاً درخصوص روایت زندگی شهید آیت الله رئیسی یک اثر فاخر را تولید کنیم که تاثیرگذار باشد و این امر را نمی‌شود با عجله و ظرف دو ماه یا سه ماه تولید کرد ولی خودم پیش‌بینی می‌کنم که ظرف یکی دو سال آینده یک اثر نمایشی فاخر و تاثیرگذار از زندگی شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به‌طور مستقیم و یا غیر مستقیم از شخصیت این شهید بزرگوار و خادم ملت تولید کنیم و روی آنتن تلویزیون داشته باشیم.
منبع: کیهان
دیدگاه
آخرین اخبار