حواشی مجری گری سیامک انصاری برای پروژه بازمانده

​حضور سیامک انصاری در پروژه جدید «بازمانده »حواشی را رقم زده است.

سیامک انصاری با توجه به اینکه با پلتفرم پلی به نتیجه نرسیده پروژه جدیدی پذیرفته است و در این میان تکلیف هزینه‌هایی که برای ساخت دکور و انتشار فراخوان و تبلیغات برنامه «جیغ» صورت گرفته کاملا نامشخص است.

 اواسط سال جدید و در فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر فراخوان ریالیتی شوی جدید سیامک انصاری با نام «جیغ» توسط صفحه رسمی این برنامه و دیگر صفحات سینمایی فضای مجازی منتشر شد و اعلام شد که تازه‌ترین محصول شبکه نمایش خانگی قرار است میزبان دانشجویان برای حضور در این ریالیتی شو شود.

پس از انتشار این فراخوان صحبت‌های فراوانی درباره فرم و محتوای این ریالیتی شوی جدید که در ژانر وحشت در دست تولید است، آغاز شد.

زمانی این خبر به صورت قطعی رسمیت گرفت که هم‌زمان با پخش اولین قسمت فصل دوم «جوکر» و حضور ناگهانی سیامک انصاری در کنار احسان علیخانی، این بازیگر اعلام کرد که درحال ساخت ریالیتی شوی «جیغ» برای پلتفرم پلی است.

پلتفرم پلی بیش از یک سال است که در تلاش برای ورود به بازار شبکه نمایش خانگی است اما هنوز پس از گذشت مدت‌ها خبری از حضور آن در عرصه نمایش خانگی به گوش نمی‌رسد و طبق شنیده‌هابا وجود در دست داشتن سریال «مادر خوانده»، فصل دوم «میدان سرخ» و «جیغ» حرفی برای گفتن ندارد. چه بسا که سریال «ازازیل» حسن فتحی نیز در ابتدا با این پلتفرم وارد گفتگو شده و تا مرحله بستن قرارداد نیز پیش رفته بود اما پس از چندی با آن فسخ قرار داد کرده است.

حال با توجه به اینکه حضور سیامک انصاری در ریالیتی شوی «بازمانده» رسانه‌ای شده است و ضبط آن در پاییز قطعی‌ست، به نظر می‌رسد پروژه «جیغ» به طور کامل منتفی و تمام شده است چراکه با توجه به دکور و حجم سنگین قسمت‌های آن پذیرش یک پروژه جدید کمی دور از ذهن است.

این خبر حاکی از آن است که سیامک انصاری با توجه به اینکه با پلتفرم پلی به نتیجه نرسیده پروژه جدیدی پذیرفته است و در این میان تکلیف هزینه‌هایی که برای ساخت دکور و انتشار فراخوان و تبلیغات این برنامه صورت گرفته کاملا نامشخص است.

منبع: صبا
دیدگاه
آخرین اخبار