معاون سیما: مردم منتظر عناوین جدید در شبکه‌ها باشند

معاون سیما، رسانه ملی با بیان اینکه مردم منتظر عناوین جدید برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی باشند، گفت: «در شبکه دو همیشه رئالیتی‌شو (نمایش واقعی) خواهیم داشت.»

محسن برمهانی، معاون سیما اظهار داشت: هم‌اینک مجموعه‌های «طوبی» و «غریبه» را در دو شبکه در حال پخش داریم و از ۱۷ ربیع، به برنامه‌های شبکه دوم یک رئالیتی‌شو اضافه می‌شود.

هیچ موقع در شبکه دو بدون رئالیتی‌شو نخواهیم بود

 وی تاکید کرد: پس از این، هیچ موقع در شبکه دو بدون رئالیتی‌شو نخواهیم بود. این رئالیتی‌شو‌ها همیشه خواهد بود.

برمهانی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر، مجموعه «چرخ گردون» را داریم که آقای جواد مزدآبادی آن را کارگردانی کرده و حمید لولایی و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این مجموعه هستند و کمند امیرسلیمانی و چند بازیگر دیگر در این مجموعه هستند که از ۱۷ ربیع پخش آن شروع می‌شود.
 

فستیوال تلویزیون از اول ربیع شروع می‌شود

او در عین حال گفت: تلویزیون، اول ربیع همیشه یک فستیوالی دارد که بعد از ایام عزاداری و عزاداری سالار شهیدان، این فستیوال اول ربیع شروع می‌شود که جشن فیلم سینمایی، برنامه تلویزیونی و از این قبیل برنامه‌هاست.

برمهانی ادامه داد: این جشن ما در زمان حاضر شروع شده است و برخی از برنامه‌هایی که هنوز نرسیده احتمالا آبان ماه خواهند رسید.

او گفت: مردم منتظر عناوین جدید باشند. برنامه‌های جدید در شبکه‌های مختلف خواهیم داشت. تعداد قابل توجهی برنامه برای این جشن داریم و در آبان ماه پرتعدادترین آثار را خواهیم داشت.

منبع: ایرنا
دیدگاه
آخرین اخبار