کیت بلانشت در آستانه «انکار»

سریال «انکار» ساخته آلفونسو کوارون با بازی کیت بلانشت در اکتبر پخش می‌شود.

 آلفونسو کوارون با یک سریال درام و مهیج به تلویزیون بازگشته است٬ سریالی که کیت بلانشت و کوین کلاین در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

شبکه اپل تی وی اولین تصاویر را از این سریال هفت قسمتی منتشر کرد و تاریخ نمایش آن را ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) اعلام کرد. دو قسمت اول این سریال نیز همزمان برای پخش روی این شبکه قرار می‌گیرند.
سریال «انکار» براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته رنه نایت ساخته شده است و زندگی یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای به نام کاترین را دنبال می‌کند که شهرتش را برای افشای فساد افراد به دست آورده است٬ تا اینکه روزی کتابی به دستش می‌رسد درباره اتفاقی که خودش قصد مخفی کردن آن را داشته است.
به نقل از ورایتی، در سریال «انکار» لسلی منویل، لوئیس پارتریج، لیلا جورج و چند چهره دیگر نیز بازی می‌کنند. آلفونسو کوارون علاوه بر کارگردانی٬ نویسندگی فیلمنامه را نیز به‌عهده داشته و به همراه کیت بلانشت و رنه نایت در تیم تهیه‌کننگان اجرایی نیز حضور دارد.
کیت بلانشت که برای فیلم‌های «هوانورد» و «یاس آبی» برنده جایزه اسکار شده است برای بازی در یک سریال دیگر و پنج فیلم قرارداد بسته است. کوارون نیز که برای فیلم «روما» چهار جایزه اسکار را کسب کرد٬ یک فیلم و یک سریال دیگر نیز در دست تولید دارد.

منبع: فیلم نت
دیدگاه
آخرین اخبار