سپاهان راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ شد

سردار آزمون نیمکت نشین شد!/ شکست سنگین سپاهان برابر نماینده امارات

تیم فوتبال سپاهان با شکست برابر شباب الاهلی امارات راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ شد.

تیم فوتبال سپاهان در چارچوب دیداری از مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

در آستانه برگزاری این دیدار ترکیب 11 نفره شاگردان مورایس به شرح زیر اعلام شد:

پیام نیازمند، صالح حردانی، حسین گودرزی، محمدامین حزباوی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، وحدت هنانوف، محمدمهدی محبی، کاوه رضایی و جواد آقایی‌پور.

در ترکیب تیم شباب الاهلی نیز حسن حمزه، بوگدان پلانیچ، رنان ویکتور، لیما، کاوان سانتوس، لوکا میلیوویچ، عید خمیس، بدر ناصر، یحیی الغسانی، گیلرمه بالا و برنو کاسکاردو به میدان خواهند رفت.

این در حالی است که سردار آزمون جایی در فهرست 11 نفره تیم شباب الاهلی ندارد و بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات امروز سه شنبه ۱۶ مرداد در بازی اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده امارات به پایان رسید. تنها گل سپاهان در این بازی را محمدمهدی محبی در نیمه اول به ثمر رساند.

با کسب این نتیجه سپاهان همراه با تراکتور دو نماینده ایران در سطح دوم فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل جدید (لیگ قهرمانان آسیا ۲) خواهند بود.

الشارجه امارات، التعاون عربستان، استقلال تاجیکستان و نسف قارشی ازبکستان برخی از تیم‌های معروف غرب آسیا هستند که سهمیه سطح دوم دارند.

 

منبع: مهر
دیدگاه
آخرین اخبار