حوادث ترافیکی در قم ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت
  • 16 خرداد 1404
  • شناسه : 79516
    بازدید 63
    9

    قم- رئیس اورژانس ۱۱۵ قم از مصدوم شدن تعداد ۱۲ نفر در حوادث ترافیکی طی ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله باقری رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با مانع در بلوار الغدیر قم متأسفانه ۳ مصدوم بر جای گذاشت که هر سه آنها با وضعیت حال وخیم توسط ۳ دستگاه آمبولانس راهی بیمارستان شدند.

    باقری افزود: هر سه این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس به سرعت به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

    وی در تشریح دیگر تصادف صورت گرفته در قم گفت: این تصادف در اتوبان قم تهران رخ داد که ۹ نفر مصدوم شدند.

    وی بیان کرد: در این حادثه واژگونی خودرو چهار کودک و ۵ نفر بزرگسال چار مصدومیت‌های متعدد شدند.

    رئیس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: پس از اطلاع به اورژانس ارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام و اقدام به خدمات رسانی درمانی به مصدومان کرده و آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

    باقری با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مصدومان در کمترین زمان ممکن گفت: از رانندگان می‌خواهیم، به محض رؤیت آمبولانس و یا شنیدن صدای آژیر به سمت راست جاده تغییر مسیر داده و راه را برای عبور سریع و ایمن آمبولانس باز کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    9 + شش =