شناسایی و دستگیری عاملان جاسوسی در هرمزگان
  • 5 تیر 1404
  • شناسه : 84716
    بازدید 59
    10

    بندرعباس – فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو متهم عامل جاسوسی در استان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی دو متهم که در ایام ۱۲ روزه جنگ با اقدامات ضد امنیتی از طریق ارسال لوکیشن مراکز حساس و حیاتی استان هرمزگان با سرپل های ارتباطیِ خارج از کشور در ارتباط بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

    این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته بر روی متهمان، مشخص شد این دو متهم زن و مرد در پوشش واردات لوازم آرایشی و بهداشتی و تعمیر تلفن‌های ماهواره‌ای با دریافت پول‌های هنگفت نسبت به ارسال لوکیشن مراکز مهم و مورد نظر اقدام به سرپل های ارتباطی اقدام می‌کردند که در بازرسی از مخفیگاه تجهیزات مخابراتی، جی پی اس و تلفن‌های ماهواره‌ای کشف و ضبط شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × سه =