کمترین مشکل امنیتی در مازندران نداشتیم
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85528
    بازدید 47
    10

    ساری- استاندار مازندران با تقدیر از همراهی مردم در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و نظامی کوچک ترین مشکل امنیتی در استان نداشتیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی صبح شنبه در جمع مسئولان استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه، گفت: همراهی نماینده ولی‌فقیه و تلاش مجموعه مدیریتی استان، شورای تأمین و همراهی و همدلی مردم باعث شد تا کوچک‌ترین مشکلی در مازندران طی جنگ تحمیلی ۱۲ روزه نداشته باشیم.

    وی افزود: مراتب تقدیر خودم را از همدلی و همکاری مردم مازندران اعلام می‌کنم که با آغوش باز از هموطنان استقبال کردند. مردم را نباید درجه‌بندی کنیم، همه مردم را به یک چشم باید ببینیم.

    استاندار مازندران تاکید کرد: اولویت رفع مشکل کشور، معیشت و اقتصاد است که باید به حداقل برسد. مردم به کشورشان عشق می‌ورزند لذا باید عاشقانه به این مردم خدمت کنیم. به سوالات مردم باید پاسخ دهیم و از جوانان صیانت کنیم.

    وی افزود: جوان ایرانی، پرسش دارد و باید به پرسش او جواب دهیم تا از کشور مهاجرت نکند، محیط را برای جوانان نباید تنگ و تاریک کنیم. تا زمانی که بنده استاندار مازندران هستم؛ مسئولین باید پاسخگوی مردم و جوانان و به خصوص جوانان باشند.

    استاندار یادآور شد: مردم عزیز مازندران در این دوازده روز در پذیرایی از مسافران سنگ‌تمام گذاشتند و مردم، سرمایه اصلی هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 − هفت =