۱۱۰ هزار تن چغندرقند در گلستان به کارخانجات تحویل داده شد
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85967
    بازدید 58
    9

    گرگان-معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان از برداشت چغندرقند پاییزه خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار تن محصول به کارخانجات قند ارسال شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مهقانی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای گذشته توانستیم از مراحل برداشت چغندرقند پاییزه در مزارع استان بازدید و بر روند انجام عملیات نظارت کنیم.

    وی افزود: در این بازدید میدانی، بر اهمیت رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و توصیه‌های فنی در مراحل برداشت، بر نقش این دستورالعمل‌ها در حفظ کیفیت محصول و افزایش بهره‌وری تأکید شد.

    معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: طبق آمر اعلام شده تا کنون حدود ۱۱۰ هزار تن چغندرقند پاییزه از مزارع استان گلستان برداشت شده و به کارخانجات قند معین ارسال شده است.

    مهقانی اظهار کرد: عملیات برداشت چغندرقند پاییزه همچنان ادامه دارد و سازمان جهاد کشاورزی گلستان با نظارت مستمر بر فرآیند برداشت، تلاش می‌کند کیفیت محصول را حفظ کرده و زمینه تولید شکر با کیفیت در استان را فراهم سازد.

    وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای توسعه کشاورزی پایدار و افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی استان گلستان صورت می‌گیرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 3 =