تغییر شیوه اعزام مشمولان وظیفه عمومی پایه خدمتی تیرماه
  • 8 تیر 1404
  • شناسه : 86169
    بازدید 47
    10

    بندرعباس – معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با توجه به شرایط حاکم در کشور، مشمولان باید به صورت انفرادی خودشان را به مراکز آموزشی معرفی کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مرتضی حیدری افزود: به منظور اجرای تمهیدات پدافند غیر عامل در اعزام به خدمت مشمولان و همچنین با هدف پیشگیری از هرگونه حادثه امنیتی و تروریستی، برابر تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح، مقرر شد از روز سه شنبه دهم تا پانزدهم تیرماه اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی به صورت انفرادی و با رعایت اصل پراکندگی به مراکز آموزش نیروهای مسلح صورت پذیرد.

    وی گفت: همه مشمولان اعزامی به صورت انفرادی برای تهیه بلیط از پایانه‌ها و شرکت‌های مسافربری استان با در دست داشتن اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا به مراکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند.

    سرهنگ حیدری افزود: والدین و خانواده‌های مشمولان با توجه به شرایط موجود و تغییر در شیوه اعزام، از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 1 =