اتحاد ملی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی توطئه دشمن را ناکام گذاشت
  • 8 تیر 1404
  • شناسه : 86556
    بازدید 60
    11

    گرگان-استاندار گلستان با تأکید بر روحیه مقاوم و همبستگی مردم ایران در برابر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی گفت:تلاش‌های رسانه‌ای و امنیتی درگلستان برای مقابله با توطئه‌های دشمن به خوبی انجام شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طهماسبی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: در مقابله با رژیم صهیونیستی، این رژیم روح سفاک خود را نشان داد و آمریکا روح ناجوانمردی خود را به جهان نشان داد که به هیچیک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

    وی افزود: باید به ملت ایران احسنت گفت که زن و مرد و داخل و خارج از وطن دفاع کردند.

    استاندار گلستان گفت: تفکر پوچ دشمن بر این بود که پس از تجاوز نظامی به کشور، مردم با آنها همراه می‌شوند و برخی شعار جدایی سر می‌دهند و برخی از نقاط کشور را می‌توانند تجزیه کنند اما دیدند که همه مردم در این واقعه ید واحده بودند.

    طهماسبی اظهار کرد: از همه نیروهای نظامی و انتظامی از همه مردم فرماندهی معظم کل قوا باید تشکر کنیم،

    وی افزود: امنیت شهرها موضوع بسیار مهمی بود که دشمن سعی داشت امنیت شهرها را برهم بزند ولی با تلاش همه آحاد مردم در کنار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده − دو =