مردم کنگان در سایه قانون زندگی می‌کنند
  • 8 تیر 1404
  • شناسه : 86758
    بازدید 58
    9

    بوشهر- امام جمعه کنگان گفت: مردم کنگان با مجاهدت‌های نیروهای قوه قضائیه، در سایه قانون زندگی می‌کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی در نشست با رئیس دادگستری کنگان با تأکید بر نقش کلیدی دستگاه قضا در تحقق عدالت علوی، اظهار کرد: بی‌تردید یکی از مظاهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی، عدالت‌ورزی در مسیر قانون و برخورد قاطع با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی است.

    حجت‌الاسلام محمودی افزود: امروز با مجاهدت‌های نیروهای پرتلاش قوه قضائیه، مردم کنگان در سایه قانون زندگی می‌کنند و این جای بسی تقدیر و حمایت دارد.

    وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و دینی کنگان، افزود: ما آمادگی داریم در کنار دادگستری، از طریق منابر، رسانه و ظرفیت‌های مردمی، فرهنگ قانون‌مداری، مبارزه با مفاسد و کرامت انسانی را ترویج دهیم تا جامعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی بسازیم.

    حسین مومنی‌پور رئیس دادگستری کنگان ضمن تقدیر از حضور فرماندار و امام جمعه، گفت: قوه قضائیه مأموریت‌های سنگینی را در حوزه احقاق حق، امنیت قضائی و مقابله با بزه‌کاری بر عهده دارد و در این مسیر، تعامل و همکاری سایر نهادها، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    11 + 20 =