وضعیت نا به سامان بازار دهدشت در سایه سهل‌انگاری متولیان
  • 9 تیر 1404
  • شناسه : 86936
    بازدید 37
    9

    دهدشت_فرماندار کهگیلویه گفت: دستگاه‌های متولی تنظیم بازار پاسخگوی سهل‌انگاری در کنترل بازار باشند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سید ایرج کاظمی‌جو صبح دوشنبه در بازدید از بازار روز دهدشت با انتقاد از وضعیت نابه سامان بازار اظهار کرد: شیوه کنونی عرضه، فروش و نظارت بر اجناس در صنوف مختلف کهگیلویه مورد قبول نیست و دستگاه‌های متولی تنظیم بازار به سبب سهل انگاری باید پاسخگو باشند.

    وی بیان کرد: بیشتر صنوف فاقد پروانه کسب هستند و خودمختاری در نرخنامه‌های مغازه به مغازه مشاهده می‌شود.

    فرماندار کهگیلویه افزود: اداره‌ای که پروانه کسب صادر می‌کند باید آموزش لازم را به کسبه ارائه دهد اما طبق گفته بیشتر کسبه چنین موضوع مهمی رعایت نمی‌شود و کاسب در زمینه نحوه عرضه جنس، رعایت سود و برخورد با مشتری کمترین آگاهی را دارد.

    وی با بیان اینکه مغازه‌ها حتی فاکتور هم ارائه نمی‌دهند، ادامه داد: با همکاری دستگاه قضا اداراتی که در این خصوص کم کاری کرده‌اند پاسخگو خواهند بود.

    کاظمی جو تصریح کرد: به زودی در جلسه‌ای وضعیت بازار شهر دهدشت بررسی و تصمیم گیری اساسی خواهد شد.

    وی ضعف ادارات متولی را مشهود دانست و اضافه کرد: باید در زمینه قیمت گذاری، ارائه فاکتور، جواز کسب و نظارت‌ها برنامه ریزی ویژه شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 − یازده =