لزوم توانمندسازی دستگاه‌های اجرایی آسیب‌پذیر در برخوار
  • 10 تیر 1404
  • شناسه : 87901
    بازدید 50
    11

    اصفهان- مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی آسیب‌پذیر، نقاط ضعف خود را به نقطه قوت خود تبدیل کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، امیر جعفری ظهر سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان برخوار با حضور در شورای هماهنگی پدافند غیرعامل این شهرستان بر تبدیل نقاط ضعف به نقطه قوت توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

    وی افزود: لازم است شهرداران نقاط مناسبی را برای اسکان اضطراری و همچنین مکان‌هایی را برای پناهگاه و جان‌پناه در مواقع حساس در نظر بگیرند.

    مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید مراقب عوامل بیوترورسیم باشند تا هیچ صدمه‌ای به زیرساخت‌های حیاتی وارد نشود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده − 10 =