هشدار عضو شورای شهر قزوین درباره وام ۸۰۰ میلیاردی شهرداری قزوین
  • 10 تیر 1404
  • شناسه : 88232
    بازدید 48
    10

    قزوین- عضو شورای شهر قزوین گفت: دریافت تسهیلات بد نیست و می‌تواند بخشی از مشکلات شهر را رفع کند اما نباید مشکل تسهیلات قبلی تکرار شده و شهرداری دوباره زیر بار بدهی به بانک‌ها برود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محسن حق‌شناس بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه علنی شورای شهر قزوین با اشاره به دریافت وام ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قزوین اظهار کرد: یکی از افتخارات ما در شورای ششم این بود که تمام بدهی‌های شهرداری را پرداخت کردیم و اکنون بدهی معوقی بابت تسهیلات نداریم.

    وی افزود: با تصویب دریافت این تسهیلات، شهر را با یک بدهی ۸۰۰ میلیارد تومانی روبه‌رو کرده‌ایم.

    عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: گرفتن تسهیلات بد نیست و می‌تواند بخشی از مشکلات شهر را نیز رفع کند، اما باید فرآیند پرداخت تسهیلات نیز به‌درستی مشخص باشد.

    وی اضافه کرد: برای اینکه شاهد بدهی مجدد شهرداری و تأخیر در پرداخت اقساط نباشیم، باید یکی از اعضای شورای شهر به‌عنوان ناظر بر این تسهیلات تعیین شود.

    حق‌شناس تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مشکل تسهیلات قبلی تکرار شود و شهرداری دوباره زیر بار بدهی به بانک‌ها برود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع جنگ در کشور بیان کرد: در دل تهدیدهای کشور و جنگ نیز باید به دنبال خلق فرصت باشیم.

    عضو شورای شهر قزوین در پایان اضافه کرد: از یک سو همبستگی خوبی در کشور شکل گرفته و باید آن را افزایش دهیم، و از سوی دیگر باید تمرکز خود را بر مسائل اصلی بگذاریم و از پرداختن به مسائل فرعی بپرهیزیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 − 2 =