توقیف لنج‌های صیادی حامل بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان
  • 10 تیر 1404
  • شناسه : 88322
    بازدید 56
    10

    اهواز – سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در عملیاتی هدفمند، چند فروند لنج صیادی حامل بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را توقیف و عوامل آن را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در شرایط ناترازی انرژی و سوخت در کشور، قاچاقچیان با سوءاستفاده از منابع ملی اقدام به قاچاق سوخت کرده‌اند. این اطلاعیه می‌افزاید: سودجویان با تغییر ساختار لنج‌های صیادی و ایجاد مخازن مخفی، سوخت را به‌صورت غیرقانونی منتقل می‌کردند که با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج)، این لنج‌ها شناسایی و توقیف شدند.

    بر اساس این گزارش، قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند. سازمان اطلاعات سپاه خوزستان ضمن هشدار به اخلالگران امنیت و آرامش مردم، تأکید کرد که این اقدامات با حمایت دستگاه قضائی ادامه خواهد داشت و با قاچاقچیان سوخت به‌صورت قاطع برخورد خواهد شد.

    سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از تداوم عملیات رصد و مقابله با قاچاق سوخت با هدف حفظ منابع ملی و تأمین امنیت اقتصادی خبر داد و از همکاری دستگاه قضائی در این راستا قدردانی کرد.[

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × 4 =