دست‌ِخالی سدهای لرستان از آب
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88384
    بازدید 55
    10

    خرم‌آباد – معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان از کاهش آب ذخیره شده در پشت سدهای این استان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، احمد گودرزی شامگاه سه‌شنبه در شورای حفاظت از منابع آب لرستان گفت: شش سد در حال بهره‌برداری در استان داریم که این سدها شامل «مروک»، «ایوشان»، «هاله»، «خان آباد»، «کزنار» و «حوضیان» هستند که در حال حاضر حدود ۶۳ میلیون مترمکعب آب پشت این سدها ذخیره شده است.

    معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان داشت: در سد «مروک» ۱۶ میلیون مترمکعب، «ایوشان» ۳۳ میلیون مترمکعب، «هاله» ۲.۵ میلیون مترمکعب، «خان آباد» ۶.۹ میلیون مترمکعب، «کزنار» ۳۰۰ هزار مترمکعب و «حوضیان» ۳.۴ میلیون مترمکعب آب ذخیره داریم.

    گودرزی گفت: این میزان ذخیره آب سدهای لرستان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش‌یافته است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    8 − پنج =