جمع آوری ۷۱۰ نفر اتباع غیر مجاز در ساوه
  • 12 تیر 1404
  • شناسه : 89486
    بازدید 63
    10

    ارک- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از جمع آوری ۷۱۰ نفر اتباع غیر مجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: در پی اجرای طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز که غیر قانونی وارد کشور شده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: مأموران انتظامی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پس از هماهنگی قضائی تعداد ۷۱۰ نفر اتباع غیر مجاز را جمع آور و تحویل اردوگاه دادند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده + دو =