استاندار یزد: حضور حضرت آقا دل‌ها را آرام کرد
  • 15 تیر 1404
  • شناسه : 90813
    بازدید 63
    11

    یزد- استاندار یزد در صفحه شخصی خود نوشت: حضور حضرت آقا، دل‌ها را آرام و جان‌ها را مطمئن‌ کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا بابایی در واکنش به حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت:

    در این شب عزیز، حضور حضرت آقا، دل‌ها را آرام و جان‌ها را مطمئن کرد. امام خامنه‌ ای پناه امنیت و تکیه‌گاه مردم در روزهای سخت است؛ حضورشان، روشنی امید در اوج نگرانی‌هاست. تا ایشان و راهشان هست، این ملت ایستاده و سربلند از هر آزمونی عبور خواهد کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × دو =