دو نماینده کردستان به تیم ملی گلبال جوانان دعوت شدند
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92136
    بازدید 47
    9

    سنندج-‌ دو نماینده از استان کردستان شامل یک مربی و یک بازیکن، برای حضور در هفتمین مرحله اردوی تیم ملی گلبال جوانان کشور به تهران دعوت شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال نابینایان و کم‌بینایان جوانان کشور که پیش‌تر به دلیل شرایط تجاوز رژیم صهیونیستی به کشور مان به تعویق افتاده بود، از ۱۹ تا ۲۶ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

    بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، «صاحب یوسفی» به‌عنوان مربی و «بنیامین قبادی» به‌عنوان بازیکن، نمایندگان کردستان در این اردو خواهند بود. این دوره تمرینی به میزبانی مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می‌شود.

    این اردوی ملی، بخشی از برنامه‌های آماده‌سازی تیم جوانان ایران برای رقابت‌های پا را آسیایی امارات است که از ۱۶ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه − سه =