پرداخت ۱۷۸ میلیارد تومان به گندم‌کاران لرستانی
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92215
    بازدید 49
    9

    خرم‌آباد – سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان از ۱۷۸ میلیارد تومان به گندم‌کاران این استان تا کنون خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سعید دارابی امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاکنون ۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است.

    وی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق ۵۰ مرکز خرید فعال در سراسر استان برای تحویل محصول کشاورزان تجهیز شده‌اند.

    سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان، افزود: این مراکز با استفاده از نیروی انسانی متخصص، مباشرین مجرب و تأسیسات ذخیره‌سازی استاندارد، آماده دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستند.

    دارابی، افزود: خرید تضمینی تا پایان مهرماه ادامه دارد و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز، محصول خود را تحویل دهند.

    وی بیان داشت: تاکنون ۱۷۸ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و مابقی نیز به‌صورت مرحله‌ای در حال پرداخت است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    17 − 3 =