استقرار تیم سیار انتقال خون کرمانشاه در کنگاور
  • 18 تیر 1404
  • شناسه : 92992
    بازدید 60
    9

    کرمانشاه- مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم سیار خون‌گیری در شهرستان کنگاور در روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: در راستای تأمین ذخایر خونی و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات اهدای خون، تیم سیار انتقال خون روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۴ در شهرستان کنگاور مستقر خواهد شد.

    وی افزود: علاقه‌مندان به اهدای خون می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه، با در دست داشتن کارت ملی به مرکز خون‌گیری این شهرستان مراجعه کرده و در این حرکت خداپسندانه مشارکت کنند.

    میرزاده با بیان اینکه اهدای خون عملی حیاتی و نجات‌بخش است، خاطرنشان کرد: از مردم نیکوکار و نوعدوست کنگاور دعوت می‌شود با حضور پرشور خود، نیاز بیماران نیازمند به خون را برطرف کنند.

    مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه همچنین توصیه کرد: اهداکنندگان پیش از مراجعه برای اهدای خون، دست‌کم دو لیوان آب بنوشند تا روند خون‌گیری بهتر و ایمن‌تری داشته باشند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 − 10 =