۲۶۰ کیلومتر راه ارتباطی در گرمی مرمت و آسفالت می‌شود
  • 18 تیر 1404
  • شناسه : 93293
    بازدید 61
    8

    گرمی- نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی گرمی مورد مرمت، بهسازی و آسفالت قرار می‌گیرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمد خوش سیما در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اصلی ترین دغدغه ساکنان مناطق روستایی گرمی و انگوت آسفالت راه‌های ارتباطی است تا در تردد آنها مشکلات و نارسایی‌ها رفع شود.

    وی خاطرنشان کرد: از ۵۶۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گرمی ۳۰۰ کیلومتر وضعیت مطلوب و مناسب دارند اما ۲۶۰ کیلومتر از استانداردهای کافی بهره مند نیستند.

    نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی افزود: تا یک ماه آینده ۲۵ کیلومتر از مسیر آزادلواوماسانلو زیر بار ترافیک خواهد رفت که لایه دوم آسفالت ریزی آن در حال انجام است.

    خوش سیما بیان کرد: پیمانکاران این پروژه قول داده‌اند تا شروع فصل بارش‌ها و سرما ۲۰ کیلومتر دیگر از این محور را در محدوده زهرا و موران تکمیل کرده و به زیربار ترافیک ببرند.

    وی گفت: ما منشور توسعه روستایی شهرستان گرمی و انگوت را تهیه و تدوین کردیم تا از طرح هادی روستایی گرفته تا آبرسانی، آسفالت راه‌های روستایی، برخورداری از خدمات بهداشتی و آموزشی را در سریع‌ترین زمان به سرانجام برسانیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 − 2 =