تأکید بر خدمت بی‌منت به مردم در دیدار استاندار تهران با آیت‌الله جوادی
  • 19 تیر 1404
  • شناسه : 93770
    بازدید 53
    10

    دماوند-استاندار تهران در پایان دوازدهمین سفر شهرستانی خود به دماوند با آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفتگو کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، در پایان دوازدهمین سفر شهرستانی استاندار تهران به دماوند، محمدصادق معتمدیان با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عالی‌قدر شیعه، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

    در این دیدار، آیت‌الله العظمی جوادی آملی با اشاره به جایگاه والای خدمت در نظام اسلامی، تصریح کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را عبادت بدانند و با نیت خالص و بی‌منت در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارند.

    استاندار تهران نیز با ارائه گزارشی از روند بازدیدهای میدانی در شهرستان دماوند، گفت: هدف از این سفرها، حضور مستقیم در میان مردم، شناسایی اولویت‌ها و تسریع در روند حل مشکلات است و تمام ظرفیت‌های مدیریتی استان در مسیر ارتقا سطح خدمات به شهروندان بسیج شده‌اند.

    معتمدیان همچنین بر لزوم بهره‌گیری از رهنمودهای علما و بزرگان دینی در مسیر حکمرانی مردمی تأکید کرد و گفت: دیدار با علما نه‌تنها دلگرمی است، بلکه مسیر خدمت را برای ما روشن‌تر می‌کند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × سه =