نوجوان رودانی مصدوم از حمله خرس سیاه از بیمارستان ترخیص شد
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95286
    بازدید 50
    9

    بندرعباس- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نوجوان ۱۷ ساله‌ای که در پی حمله خرس سیاه در روستای جغین از توابع رودان به‌شدت مجروح شده بود، با تلاش گروه پزشکی نجات یافت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، فریده حسن زاده افزود: حال عمومی این نوجوان مساعد است و از بیمارستان ترخیص شد.

    وی گفت: این نوجوان هنگامی که به همراه چند نفر از دوستان خود برای برداشت عسل از درخت لیمو به باغی در اطراف روستا رفته بود، به‌طور ناگهانی با یک خرس سیاه مواجه شد و مورد حمله قرار گرفت و در جریان این حمله، وی دچار جراحات شدید در ناحیه سر و صورت شد.

    حسن زاده افزود: پس از انتقال فوری به مرکز درمانی، اقدامات اولیه شامل شست‌وشو و معاینه توسط متخصص گوش، حلق و بینی (ENT) صورت گرفت و سپس بیمار برای ترمیم پارگی‌ها به اتاق عمل منتقل شد.

    با تلاش‌های مؤثر گروه درمان، وضعیت عمومی بیمار بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × 4 =